Consumer Health

Ο Τομέας Υγείας των Καταναλωτών της Bayer Ελλάς

Με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων, ο Τομέας Υγείας των Καταναλωτών (Consumer Health) έχει ως στόχο να υποστηρίζει τους ανθρώπους, ώστε να μπορούν να κάνουν περισσότερα για την υγεία και την ευημερία τους. Με τον τρόπο αυτό, δεν βελτιώνεται μόνο η ποιότητα ζωής των ανθρώπων, αλλά αυξάνεται και η πιθανότητα σημαντικής μείωσης του κόστους της υγειονομικής περίθαλψης.

Τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (OTC), τα συμπληρώματα διατροφής και άλλα προϊόντα αυτοφροντίδας βοηθούν σημαντικά τους ανθρώπους στο να παραμένουν υγιείς.

Ο ταχύς ρυθμός των αλλαγών στις παγκόσμιες αγορές υγειονομικής περίθαλψης χαρακτηρίζεται από μια αυξανόμενη τάση προς την αυτοφροντίδα από καταναλωτές. Η μακρά και πλούσια ιστορία του Τομέα Υγείας των Καταναλωτών στην αγορά της αυτοφροντίδας ξεκινά πίσω στο 1899 με την εισαγωγή στην αγορά του πλέον γνωστού προϊόντος της Bayer παγκοσμίως, της ασπιρίνης.

 

Σήμερα, το τμήμα προσφέρει στους καταναλωτές μερικά από τα πιο γνωστά μη συνταγογραφούμενα -over-the-counter (OTC)- φάρμακα στον κόσμο, συμπληρώματα διατροφής και άλλα προϊόντα αυτοφροντίδας. Το ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο του Τομέα περιλαμβάνει ισχυρά εμπορικά ονόματα σε όλες τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται, όπως μη συνταγογραφούμενα προϊόντα στην δερματολογία, συμπληρώματα διατροφής, αναλγητικά, αντιόξινα, προϊόντα για την αντιμετώπιση αλλεργικών αντιδράσεων, αλλά και του κρυολογήματος και της γρίπη, προϊόντα για την φροντίδα των ποδιών και αντηλιακά.

 

Ο Τομέας Υγείας των Καταναλωτών κατέχει ηγετική θέση ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες προϊόντων καταναλωτικής μέριμνας παγκοσμίως. Δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες και διατηρεί 18 εγκαταστάσεις παραγωγής και τέσσερα κέντρα έρευνας και ανάπτυξης προϊόντων. Στόχος του Τομέα είναι να επεκτείνει περαιτέρω την ισχυρή θέση του στην αγορά, και να κατακτήσει την κορυφή στις χώρες και τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται. Στην κατεύθυνση αυτοί συνέβαλαν σημαντικά η απόκτηση του Τμήματος Καταναλωτικής Μέριμνας της Merck & Co., Inc. το 2014 και η εξαγορά της εταιρίας Dihon Pharmaceutical Group Co, Ltd στην Κίνα.

 

Με περισσότερα από 170 προϊόντα σε όλο τον κόσμο, όπου 17 προϊόντα OTC φέρουν ετήσιες πωλήσεις άνω των  100 εκατομμυρίων € το καθένα, ο Τομέας Υγείας των Καταναλωτών είναι σε ευνοϊκή θέση για περαιτέρω ανάπτυξη μέσα στην αγορά των OTC.

Μερικά από τα πιο γνωστά και διαδεδομένα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα στον κόσμο, συμπληρώματα διατροφής και άλλα προϊόντα αυτοφροντίδας αποτελούν μέρος του χαρτοφυλακίου του Τομέα, όπως το Claritin™, η Ασπιρίνη, τα προϊόντα Bepanthol™, το Canesten™, το Rennie™, το Redoxon™, το Supradyn™. και τα αντηλιακά Coppertone™.

 

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τον Τομέα των Φαρμάκων στον ιστότοπο www.consumerhealth.bayer.com